Ordre & Levering
Hvornår kan jeg forvente at modtage min pakke?
Vi sender ordrer fra Danmark, og du modtager normalt din pakke inden for 1-3 hverdage efter afsendelse. Handler du internationalt er leveringstiden 3-5 hverdage.
Fragtprisen afhænger af den valgte leveringsform, og du får altid et track & trace-nummer, så du kan følge din ordre.
Kan jeg følge min ordre undervejs?
Ja, så snart din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med et track & trace-nummer.
Sender I også pakker internationalt?
Ja, du kan handle fra de fleste lande i Europa og betale i EUR.
Sender vi endnu ikke til dit land, kan du kontakte os, så finder vi en løsning.
Gå til Kontakt.
Kan jeg ændre eller annullere min ordre, når jeg har bestilt?
Hvis din pakke endnu ikker er afsendt og du vil ændre noget, så kontakt os hurtigst muligt her.
Vi gør vores bedste for at nå det, før pakken sendes afsted.
Retur & Reklamation
Hvordan returnerer jeg en vare?
Du har 60 dages returret, så længe varen returneres i samme stand som ved modtagelse. (Vi har udvidet retur for julegaver indtil d. 1/3-26)
Du kan læse mere om vores retur politik.
Eller gå direkte til vores Returportal
Kan jeg bytte min vare?
I vores Returportal kan du se alle de muligheder du har.
Her kan du ombytte til anden style, ombytte til gavekort (og få 10% ekstra til dit næste køb) eller få refunderet din betaling.
Hvor lang tid tager det at behandle min retur?
Vi bestræber os på at behandle alle returneringer inden for 5 hverdage. Herefter kan der gå op til 10 bankdage, før du har beløbet refunderet på din konto.
Hvad gør jeg, hvis min vare er beskadiget eller har fejl?
Har du modtaget en beskadiget vare, kan du benytte dig af vores Returportal, så længe varen lever op til kravene for retur.
Har du overskredet din returret, har du som altid 2 års reklamationsret. Derfor skal du gerne sende os billeder og en kort beskrivelse på mail - så hjælper vi dig hurtigst muligt.
Kan jeg returnere varer, der var nedsat i pris?
Som udgangspunkt ja - medmindre andet står skrevet på produktsiden og/eller i din kvittering. Står der intet, har du har samme returret som ved almindelige køb.
Jeg styrtede – kan jeg gøre brug af jeres Crash Replacement?
Ja. Vi ved, at styrt og uheld desværre er en del af cyklingen – og vi vil gerne sikre, at det ikke bliver en ekstra bekymring.
Derfor tilbyder vi Crash Replacement til alle medlemmer af 2ned-klubben.
Du får 50 % rabat på den gældende udsalgspris på en vare i samme model og størrelse som den, der blev beskadiget.
For at benytte ordningen skal:
- Tøjet være under 2 år gammelt
- Skaden være opstået ved et styrt (ikke ved forkert brug eller almindelig slitage)
Du skal sende en mail til os på kontakt@2ned.dk med:
- “Crash Replacement” i emnefeltet
- Et billede af vaskeanvisningen
- Et billede af skaden
- En kort beskrivelse af hændelsen
Eller læs hele vores Crash Replacement Politik.
Produkter & Størrelser
Hvordan finder jeg min rigtige størrelse?
Mange produkter har en størrelsesvejledning/sizeguide med reference til modellen på billedet.
Hvis produktet du foretrækker ikke har, er du altid velkommen til at kontakte os, så hjælper vi med at finde den rigtige størrelse.
Alternativt kan du altid komme forbi vores Showroom og prøve alle vores styles.
Hvordan vasker jeg mit cykeltøj bedst muligt?
Vask altid dit cykeltøj ved 30° - gerne sammen med lignende farver - for at bevare både farve og kvalitet.
Vend tøjet på vrangen før vask, og husk at lukke lynlåse, så pasformen holder.
Undgå skyllemiddel, og lad tøjet lufttørre - det skåner både materialet og formen.
Du kan eventuelt finde mere information om vask i denne artikel: Hvordan forlænger du levetiden på dine bib shorts?
Showroom & Kontakt
Kan jeg besøge jer fysisk?
Ja! Du er altid velkommen i vores showroom på Ravnsøvej 7, 8240 Risskov.
Læs mere om vores Showroom og åbningstider her.
Hvordan kontakter jeg jer, hvis jeg har spørgsmål?
Du kan altid fange os på (+45) 24 27 39 83 eller kontakt@2ned.dk
Du kan også kontakte os gennem formularen på vores kontakt side.
Vi bestræber os på at svare alle henvendelser inden for 1-2 hverdage.
2ned Community & Social Rides
Kan jeg være med på jeres rides eller events?
Ja! Vi arrangerer sociale rides og events, hvor alle er velkomne – uanset niveau.
2ned Rides er et åbent cykelfællesskab, hvor alle niveauer er velkomne – fra nybegyndere til erfarne ryttere. Det er social rides, der handler om at dele glæden ved cykling, skabe forbindelser og nyde ridet - og post ridet - sammen.
Du kan læse mere om 2ned rides her.
Eller se alle vores planlagte events her.
Betaling & Priser
Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
Vi accepterer betaling med Visa, Mastercard, GooglePay, Klarna, Anyday, Maestrocard, Viabill, AMEX & UnionPay.
For danske kunder accepterer vi også MobilePay.